Duurzame Schakel werkt voor:
Gebouwinzicht en Sannie Verweij Advies
- Online Business Manager – voor strategie, regie en redactie van Gebouwinzicht als Sannie Verweij Advies (oktober 2015 – heden)
- Redactie en strategie bij volledige vernieuwing website Sannie Verweij Advies (januari 2016)
- Regie en communicatie van de BREEAM-Uitdaging – een onderzoeksvoorstel ism Kernwaarde Groen (oktober – december 2015)
- Tekstuele- en beeldredactie van checklist en bijbehorende white paper ‘5 hoekstenen van een goed gebouwdossier‘ (januari 2015)
- Ghost writing van blogs en artikelen (augustus 2014 – heden); ook voor SannieVerweij.nl
- Redigeren van alle geschreven communicatie-uitingen persberichten, website, eBook etc. (augustus 2014 – heden)
- Persbericht lancering Gebouwinzicht en aankondiging mini-seminar (juli 2014)
Sannie Verweij schreef over mij: “Anne ondersteunt mij nu al meer dan een jaar met de communicatie uitingen/ teksten van Gebouwinzicht. Inmiddels heb ik haar gepromoveerd tot mijn Online Business Manager, oftewel mijn “collega” op afstand maar altijd dichtbij. Zowel voor Gebouwinzicht als voor mijn overkoepelende bedrijf Sannie Verweij Advies helpt zij mij wekelijks om de marketing acties die die week nodig zijn mede te bedenken en ook uit te voeren. Daarbij houdt zij samen met mij het hoger doel in het oog. Omdat het soms handig is om even te sparren over welke acties nu prioriteit hebben. En wie dat het beste kan uitvoeren. Ik hoop nog lang met haar samen te kunnen werken. Gewoon omdat het ook heel veel plezier oplevert.”
Helder Juridisch Advies
- Regie en redactie van planning én uitvoering van marketingcommunicatie door middel van maandelijkse skypesessie (september 2016 – heden)
- Feedback op nieuw aanbod Helder Juridisch Advies en vertaling in webteksten door middel van skypesessies (mei 2016 – juli 2016)
Hart voor Verkeer
- Ism Hart van Verkeer opzetten en uitwerken van een Verkeersveiligheidspakket voor de Gemeente Rotterdam. ANNIdesign verzorgt de volledige creatie: zowel de vormgeving als de daadwerkelijke uitvoering (november 2015 – heden)
Bikkels in de Bouw
- Marketing en Communicatie Management voor het nieuwe platform Bikkels in de Bouw (november 2015 – september 2016)
BuildDesk Benelux BV
- Marketing Management: beheer website en uitvoer (digitale) mailings (januari 2015 – heden)
- Begeleiden proces van vernieuwde look & feel van visitekaartjes, rapportomslagen en offertemappen – ontworpen door Doeft, merk en communicatie (mei 2012)
- Zorgdragen voor de vernieuwde website www.builddesk.nl: begeleiden van ontwerp door Doeft, merk en communicatie, begeleiden technische bouw door VDBC, verantwoordelijk voor schrijven van, en vullen van CMS met content (april – juni 2012)
- Coördinatie en uitvoering van marketing- en communicatie-uitingen zoals papieren & digitale nieuwsbrief, persberichten, redigeren publicaties en productsheets, beheer website (oa referentieprojecten) & beheer van twitteraccount @BuildDesk (april 2012 – juni 2013)
Arjen Meijer, directeur van BuildDesk en Bikkels in de Bouw over mij: “Als oud-collega weet Anne precies wat ik wil en bedoel. Het is fijn schakelen en werken met haar. Kritisch denkt ze mee en daardoor krijg wat ik wil, maar ook wat ik nodig heb. Ook houdt zij voor mij de planning in de gaten. Daar kan ik blindelings op vertrouwen.”
Kernwaarde Groen
- Regie en communicatie van de BREEAM-Uitdaging – een onderzoeksvoorstel ism Sannie Verweij Advies (oktober – december 2015)
- Ghostwriting blog: Waarom loopt Google met gezonde gebouwen zo veruit voor op de markt? (juni 2015)
- Persbericht en -benadering ‘Duurzame Huisvesting heeft meerwaarde voor de kantoorgebruiker’ (oktober 2014)
Robert Sengers van Kernwaarde Groen over mij: “Anne is een enthousiaste marketingspecialist waar ik met veel plezier mee heb samengewerkt. Bevlogen als ze is heb ik goed kunnen sparren over mijn aanpak voor marketing in het kader van duurzaamheid. Daarbij heeft zij voor mij een blog en persbericht geschreven. Ik ben daar erg over te spreken en beveel haar graag aan!”.
Stichting Living Daylight
- Community management www.livingdaylights.nl, in samenwerking met Imago Bouwers (oktober 2013 – maart 2015)
Initiatiefnemer Atto Harsta over mij: “De afgelopen 2 jaar heeft de stichting een vernieuwd gezicht gekregen. Namens Imago Bouwers was Anne de constante factor voor iedereen. Voor ons als bestuur, maar ook voor donateurs en de deelnemers aan de Daylight Awards. Onder andere door haar bevlogen- en betrokkenheid staat Living Daylights nu weer op de kaart.”
Imago Bouwers
- Management en uitvoer van acties, zoals:
- Uitvoer Van strategie naar communicatie, in opdracht van Stichting Slimbouwen (september 2014 – december 2014)
- Optuigen community platform www.livingdaylights.nl (oktober 2013 – maart 2014)
- Grip op communicatie: focussessies en advies voor Vgib (december 2013 – februari 2014)
- Redigeren website Timber Holiday Home (november 2013)
- ‘Fuck it, let’s do it’ = aanvalsplan BAS energy (september 2013)
- Begeleiden prijsvraag Slimste item 2013 voor stichting Slimbouwen – persverleiding en routekaart marketing- en PR (mei 2013)
- Schrijven van persbericht en interview voor de PROVADA-actie Occupy the City voor KOW architecten (juni 2012)
- Screening website en schrijven promotiemateriaal TriLED (november 2014)
- Schrijven persberichten voor SUPport Building Technology TU/e (mei 2013)
Duurzaam Gebouwd
- Artikel:Samenwerken in project PassiefHuis SpaarneBuiten iov het magazine van Duurzaam Gebouwd (maart 2013)
PostFossil
- Marketing-advisering voor corporatie ecoDESC (maart 2014)
- Advisering bij energiemeter YouLess (april 2013)